Kummeli - All the Way Boys!
A Kummeli comedy featuring four intertwined tales: a drummer clashes with a villa hostess, a moped gang seeks revenge, a journalist recalls a 1960s scandal, and a sci-fi director's hunting trip turns catastrophic.
This Kummeli comedy consists of four intertwining stories. In the first, drummer Monkki Mähönen arrives for renovation work at a family villa and finds himself on a collision course with its formidable hostess. In the second story, a moped gang of middle-aged bachelors led by Jouni seeks revenge for a humiliation suffered at the village shop, employing methods inspired by action movies. The third tale follows journalist Erkki "Likasanko" Sysimetsä as he reminisces about a sensational story he wrote in the 1960s for the tabloid Kohuposti, exposing organ repairman Arvo Hakala's romantic adventures. In the fourth episode, fantasy and sci-fi director Kurre von Riikonen's film funding event and the subsequent hunting trip on smallholder Isaskar Toukka's land take on catastrophic dimensions. The members of the Kummeli comedy troupe play over twenty roles in the film.