Paddington in Peru
PADDINGTON IN PERU follows our favorite bear as he journeys home to visit his beloved Aunt Lucy at the Home for Retired Bears. But when a mystery arises, Paddington and the Brown family are swept into an unexpected odyssey. Their trail leads them through the dense Amazon rainforest and up to the majestic mountain peaks of Peru in a heartwarming and perilous race to uncover the truth.