Tour De Force
Fired from his job and left by his wife, François, passionate about the Tour de France, decides to ride the Grande Boucle one day ahead of the professionals. At first alone, he is quickly joined by other cyclists inspired by his challenge, as his feat attracts media attention, sparks public enthusiasm, and angers the favorites, who try to catch and stop him.
François is passionate about the Tour de France, setting off to ride the Grande Boucle one day ahead of the professionals after being fired by his boss and left by his wife. At first alone, he is quickly joined by others inspired by his challenge, while facing multiple obstacles as word of his feat spreads. The media goes wild, passersby cheer him on, and the Tour’s yellow jersey grows furious, determined to stop François.