Mr. & Mrs. Murder
Four close friends’ seemingly perfect lives unravel after one vanishes on a hunting trip. Nearly 20 years later, the truth emerges with devastating consequences.
Kathy’s best friend, Mike Williams, goes missing on a duck hunting trip on Lake Seminole.
Kathy has a startling revelation. A shocking arrest leads to a horrifying confession.