Murder Has Two Faces
In the shadow of a highly publicized tragedy, an eerily similar crime is overlooked. GMA’s Robin Roberts shines new light on the victims largely ignored.
Two pregnant women, Laci Peterson and Evelyn Hernandez, are found dead in the SF Bay.
Predators known as the Craigslist Killer and the Tagged Killer use social media to hunt.