20/20 Britain's Most Notorious Crime Investigations
“20/20 Britain's Most Notorious Crime Investigations” brings ABC News’ legendary 20/20 brand to Britain, revisiting six high profile UK crime cases with exclusive interviews and fresh revelations which take viewers beyond the headlines and into the heart of the story.
“20/20 Britain's Most Notorious Crime Investigations” reopens six of the UK’s most high profile crime cases bringing the prestige and journalistic power of ABC News’ legendary 20/20 brand to Britain with premium, character-driven true crime for a new UK audience. Each film revisits a renowned British case — from Ben Needham to Joanna Yeates, Ben Field, Mahek Bukhari, Jane Andrews and Peter Tobin — with exclusive interviews and fresh revelations taking viewers beyond the headlines into the heart of the story.
The suspicious deaths of two neighbours raise questions about a charming churchwarden.
A former aide to the Royal Family goes on the run after her boyfriend is found murdered.
A fatal car chase and chilling 999 call lead police to a viral TikTok mother-daughter duo.