Betrayal: Secrets & Lies
Betrayal: Secrets & Lies tells the stories of people whose lives are torn apart by those closest to them and the courage it takes to survive.
Love. Trust. Deception. Betrayal: Secrets & Lies reveals the true stories of people whose lives are torn apart by those closest to them. Each episode follows a life undone and the courage it takes to survive. When loyalty turns to lies, the truth does more than break hearts. It changes everything.