Curious George 5: Go West, Go Wild
Curious George is back in the saddle and ready for adventure in his exciting movie—Go West Go Wild. George and Ted travel to cousin Ginny's farm for a relaxing outdoor weekend, but plans take a turn when her farm animals escape into the wild blue yonder. With the help of Emmett, a friendly farmhand with cowboy dreams, the group sets out to track the herd through the countryside, camp outdoors, fish for their dinner, and stumble into a ghost town! Featuring a spirited new score and original songs, this unforgettable story proves that anything is possible when you believe in yourself.