Curious George 2: Follow That Monkey
Join Curious George and The Man with the Yellow Hat as they set out on a madcap cross-country adventure to reunite Kayla, a homesick elephant, with her family. This unlikely trio faces all types of comic calamities and colorful characters and in the end learn that with family, friends and determination you can achieve anything.