The Falcon and The Winter Soldier
Marvel Studios’ 'The Falcon and The Winter Soldier' stars Anthony Mackie as Sam Wilson aka The Falcon, and Sebastian Stan as Bucky Barnes aka The Winter Soldier. The pair, who came together in the final moments of 'Avengers: Endgame', team up on a global adventure that tests their abilities—and their patience.
Marvel Studios’ 'The Falcon and The Winter Soldier' stars Anthony Mackie as Sam Wilson aka The Falcon, and Sebastian Stan as Bucky Barnes aka The Winter Soldier. The pair, who came together in the final moments of 'Avengers: Endgame', team up on a global adventure that tests their abilities—and their patience. Directed by Kari Skogland with Malcolm Spellman as head writer, the six-episode series also stars Daniel Brühl as Baron Zemo, Emily VanCamp as Sharon Carter, and Wyatt Russell as John Walker.
John Walker is named Captain America, and Sam and Bucky team up against a rebel group.
Sam and Bucky go to a criminal safe haven to find information about the Super Soldier serum.
John Walker loses patience with Sam and Bucky as they learn more about Karli Morgenthau.
John Walker faces consequences for his actions, and Sam and Bucky return to the U.S.