Mickey's Once Upon a Christmas
Join Mickey, Minnie and their friends for hilarious and heartwarming stories of their most memorable Christmases together. Experience a merry collection of adventures and magical Christmas songs celebrating the joys of the holiday season.
Mickey, Minnie, Goofy, Donald, Daisy and Pluto gather to reminisce about love, magic, and surprises in three wonder-filled stories of Christmas past. In the fine tradition of Disney storytelling, Minnie and Mickey recall the year they both gave up what was most important to them for the sake of the other, making for one unforgettable Christmas. Goofy and Max retell when they experienced a series of hilarious but season-shaking events...until a visit from the real Santa made it a most magical holiday. Thinking back to when they wished Christmas was every day, Donald's nephews Huey, Dewey, and Louie remember their dream turning into a comical catastrophe, eventually teaching them what true holiday spirit is all about. Contains tobacco depictions.