White Men Can't Jump
In this modern remix of the iconic film, Jeremy, a former star of the game whose injuries stalled his career, reluctantly teams up with Kamal, a once-promising player who derailed his own future in the sport. Juggling tenuous relationships, financial pressures and internal struggles, the seemingly opposite street hoopers join forces to take one final shot at living out their dreams.