Mira, Royal Detective
As the newly appointed royal detective to the Indian-inspired land of Jalpur, the brave and resourceful Mira travels throughout the kingdom helping royals and townspeople alike!
As the newly appointed royal detective to the Indian-inspired land of Jalpur, the brave and resourceful Mira travels throughout the kingdom helping royals and townspeople alike! With the help of her friend, Prince Neel, her cousin, Priya, and her mongoose sidekicks, Mikku and Chikku, Mira uses her unique lens to investigate each case that comes her way!