Sleepy Hollow
Ichabod Crane awakens from the throes of death 250 years in the future where he must solve a mystery dating back to the founding fathers. Due to a blood spell cast on a battlefield during the Revolution, the infamous headless horseman is revived along with Crane, and the murderous rider embarks on a bloody rampage in present-day Sleepy Hollow.
Crane and Jenny begin to navigate life following the unexpected death of Abbie Mills.
After a big discovery, Crane and Jenny struggle with breaking some difficult news to Diana.
One of Crane’s greatest foes comes to town, threatening Washington's highest officials.
The team battles a monster which makes its victims live out their most haunting memories.
When internet sensation Logan Macdonald comes to town, a supernatural infection hits.
When Diana’s mentor is targeted by a monster, the team focuses on stopping Dreyfuss.
With a glimpse into the dystopian world that could be, the team learns more about Lara.