Girl Meets World
Adventurous Riley and her bold best friend Maya traverse the twists and turns of teenage years at Manhattan's Adams Middle School where Riley's dad is their History teacher.
Funny stories, this time from a tween girl’s perspective: It focuses on relationships with family and friends and the important, indelible values therein, as the relatable and adventurous Riley and her bold best friend Maya traverse the twists and turns of teenage years at Manhattan's John Quincy Adams Middle School where Riley's dad is their History teacher. In the premiere episode, the typically studious Riley joins a homework rebellion in an attempt to be more like Maya, but it quickly leads to a rift between father and daughter.