Stuck In The Middle
Harley Diaz comes from a family with seven kids and is stuck right in the middle! She must learn to navigate the challenges of her not-so-average-sized family.
Harley Diaz comes from a family with seven kids and is stuck right in the middle! Determined to find inventive means to stand out, she must learn to navigate the challenges of her not-so-average-sized family. With a lot of determination, Harley and her family will prove that they can accomplish anything – as long as they stick together!