Sydney to the Max
Set in the present day with flashbacks to the 90s, life revolves around outgoing middle schooler Sydney Reynolds who lives with her single dad, Max, and progressive grandma, Judy.
Set in the present day with flashbacks to the 1990s, life revolves around outgoing middle schooler Sydney Reynolds who lives with her single dad, Max, and progressive grandmother, Judy – three generations under one roof! As Sydney navigates the unexpected and even “catastrophic” challenges of being a preteen, Max is desperate to get a sense of the guidance, perspective and support she needs. Grandma, full of both parental wisdom and wisecracks, uses her razor-sharp memory to prove that Max's own teenage antics often parallel Sydney's.