Faraway Downs
The story centers on an English aristocrat, Lady Sarah Ashley (Nicole Kidman) who travels halfway across the world to confront her wayward husband and sell an unusual asset: a million-acre cattle ranch in the Australian Outback called "Faraway Downs."
In 1939 English aristocrat Sarah Ashley crosses the world to confront her husband.
Sarah & Drover must outsmart Carney & his men at Darwin wharf for a cattle deal with the army.
Caught between the comfort of family and the pull of his heritage, Nullah must make a hard choice.