Outrun by Running Man
Kim, Jong-kook, HaHa, Jee, Seok-jin, Song, Ji-hyo, Yang and Se-chan are all united and going big in this original spin-off of the hit "Running Man" series - from wild competition matches to superstar guests!
10 idols are brought together in secrecy before learning that they'll be starring in an epic race.
An odd invitation sent to Jong-kook, HaHa and Se-chan from Ji-hyo raises their suspicions.
It's time for a hilarious matched battle between the contestants and Jong-min, Defcon and Se-yoon.
The first-ever drinking episode brings a new game, heartfelt words, and Kpop superstar Moon-bin.
HaHa, Se-chan, and OH MY GIRL's Seung-hee take Jong-koo's advice for a camping trip and regret it.
The production crew of the current "Running Man" show share inside stories from the past 11 seasons.
Creative icons get trained for entertainment. An epic, traditional Korean wrestling match occurs.
Egg Kim, ShyuKa, and Choi Jun are trained for stardom to the point of a mental breakdown.
Tricks and suspicion rule this match between the casts at a mystery Mafia crime game in a casino.