The Orville
Set 400 years in the future that follows the adventures of The Orville, a mid-level exploratory spaceship. Its crew, both human and alien, face the wonders and dangers of outer space.
The Orville crew deals with the interpersonal aftermath of the battle against the Kaylon.
The Orville crew embarks on a mission to explore a dangerous region of Krill space.
The Orville crew discovers signs of modern civilization on a planet known to be uninhabited.
The Orville crew leads a Union delegation to sign a peace treaty with the Krill.
Kelly and Bortus are assigned to a mission that takes them to Heveena’s sanctuary world.
The creation of a powerful new weapon puts the Orville crew in a political and ethical quandary.
A celebration is underway aboard the ship on the season three finale of “The Orville: New Horizons.”