American Dad
An animated series that revolves around Stan Smith, a CIA agent in Langley Falls, Virginia, whose main objective in life is national security. His family, a talking goldfish, and a space alien he rescued from Area 51 keep Stan busy while he tries to prevent terrorist activity in the U.S.
AMERICAN DAD is the subversive animated series that revolves around Stan Smith (Seth MacFarlane), a CIA agent based in Langley Falls, Virginia, who is an undisputed weapons expert and proud family man. Stan is constantly on the alert for terrorist activity and will go to extremes to protect his beloved America and keep his homeland secure. Just check out the terror-alert dial on his refrigerator and his immediate reaction of shooting holes in the toaster whenever toast pops up.
Klaus and Jeff's friendship is threatened by Klaus's girlfriend from another realm.
Francine becomes an overnight sensation when a famous art dealer discovers her homemade pottery.
Stan is missing, so the Smith gang goes to the abandoned CIA headquarters to investigate.
In order to have a chance with a girl, Steve and Snot must track down a keg of 4Loko.
Suspicious about Hayley's mysterious, newfound wealth, Francine decides to get to the bottom of it.