How To Win At Everything
How to Win at Everything is the show that helps mere also rans become superhuman front runners by showing them how to win at almost anything and everything. The series examines how science is the key ingredient behind almost every physical thing that happens in our everyday lives, our failures and, more importantly, our successes.
How to Win at Everything is the show that helps mere also rans become superhuman front runners by showing them how to win at almost anything and everything. The series examines how science is the key ingredient behind almost every physical thing that happens in our everyday lives, our failures and, more importantly, our successes. Using exhaustive, and sometimes exhausting, demonstrations and controlled tests, this series analyses winning techniques, attempts incredible stunts and taps into expert knowledge.
This episode delivers winning tips and scientific explanations on competitive speed eating.