World's Best
Twelve-year-old mathematics genius Prem discovers his recently deceased father was a famous rapper and immediately sets out to learn more about his father’s life and passions. Empowered by imaginative hip-hop music-fueled fantasies, Prem is determined to find out if hip-hop truly is in his DNA.
In the midst of navigating the tumultuous hardships of adolescence, 12-year-old mathematics genius Prem Patel discovers his recently deceased father was a famous rapper and immediately sets out to learn more about his father’s life and passions. While his recent actions may appear reckless and the quickest way for him to lose everything, Prem, empowered by imaginative hip-hop music-fueled fantasies, is determined to find out if hip-hop truly is in his DNA.