The Slumber Party
After a sleepover-hypnotism gone wrong, best friends and a soon-to-be stepsister wake up with no memory of the night before and must retrace their steps to find the missing birthday girl.
"The Slumber Party" depicts the hilarious aftermath of a sleepover birthday party - hypnotism gone wrong as best friends Megan and Paige, along with soon-to-be stepsister Veronica, wake up with absolutely no memory of the night before. Now, they must retrace their steps to find missing birthday girl Anna Maria…and explain why there's a flock of baby ducks in the bathtub, what happened to Megan's eyebrow, and why she's wearing unattainable hottie Jake Ramirez's signature black hoodie.