Just Love and a Thousand Songs
On the 10th anniversary of Violetta's release, Tini gets together with her former castmates to celebrate, giving her fans an intimate, unique, and unforgettable show. Tini, Jorge Blanco, Candelaria Molfese, and Mercedes Lambre gave the audience a night to remember with their new versions of five of the show's songs.
On the 10th anniversary of Violetta's release, Tini gets together with her former castmates to celebrate, giving her fans an intimate, unique, and unforgettable show. The sophisticated Astor Piazzolla theater in Buenos Aires served as the perfect backdrop for Tini, Jorge Blanco, Candelaria Molfese, and Mercedes Lambre to meet again and for the audience to move to the rhythm of their new versions of five of the show's songs. A chosen group of fans shared in on the nostalgia, the fun anecdotes, and the memories of their idols.