Boston Strangler
A true-crime thriller about the trailblazing reporters who broke the story of the notorious Boston Strangler murders: Loretta McLaughlin, a reporter with the Record-American newspaper, and her colleague and confidante Jean Cole. As the killer claims more victims, the duo bravely pursues the investigation, putting their own lives on the line in their quest to uncover the truth.