The Great North
Follow the Alaskan adventures of the Tobin family, as single dad Beef tries to keep his kids close, including Judy, whose ambitions lead her into the glamorous world of the local mall; Judy’s brothers, Wolf, Ham and Moon; and Wolf’s fiancé, Honeybee.
Greta Meatweep exposes Beef's sexcapades in the poem column of the local newspaper.
The Tobin family receives their annual oil dividend checks for living in Alaska.
Beef struggles to avoid cabin fever by running the household like the Royal British Navy.