The Wonderful World of Mickey Mouse
It's nothing but fun and excitement for Mickey Mouse and his best friends as they embark on their greatest adventures yet, navigating the pitfalls and curveballs of a wild and crazy world where the magic of Disney makes the impossible possible.
Mickey Mouse attempts to wrangle a prized herd, but Peg-Leg Pete stands in his way.
Sneaking into Von Drake’s latest invention, Mickey, Donald, & Goofy experience tomorrow’s tech.
Mickey and his friends’ roller disco night is placed in peril by Peg-Leg Pete and his gang.
Mickey dreams of being a knight, but discovers his new boss's heroic reputation is a fairytale.
Mickey and Minnie attempt to make their ordinary dinner date into something extraordinary.
Mickey & his friends’ plans get sidetracked after a trip to the market turns into an odyssey.
Donald and Daisy’s little lie becomes a big problem when they try to get out of a group date.
When several ghosts are left without a home to haunt, Mickey invites them to stay.
Mickey and Minnie struggle to build a shelter after a storm threatens to destroy their island.
When Minnie’s quest to photograph an elusive bird places Mickey in danger, she must save him.
When Minnie misplaces Mickey’s gift of love, she must defeat a lover’s lane to retrieve it.