Mrs. Doubtfire
The eccentric dad of three children dresses as a British nanny so he can care for his children at the home of their mother in this touching comedy.
After Daniel Hillard, an unemployed actor, loses custody of his three children to his ex-wife, he realizes that seeing his kids once a week just isn’t enough. So the crafty thespian dresses as “Mrs. Doubtfire,” an elderly British nanny with a sharp tongue and an endearing way with children, in order to be close to his kids in this bright, heartwarming comedy.