College Road Trip
When an overachieving high school student decides to travel around the country to choose the perfect college, her overprotective cop father decides to accompany her to keep her on the straight and narrow.
Ambitious and confident Melanie Porter (Raven-Symoné) is eagerly looking forward to her first big step towards independence: a girls-only road trip to check out colleges. But this rite of passage takes a wrong turn when her overprotective father (Martin Lawrence) insists on escorting her instead -- and Melanie's dream trip quickly turns into a nightmare of wild and wacky curves. Fasten your seat belts for a nonstop, laugh-out-loud, madcap adventure that'll drive you silly.