Black Cake
Two estranged siblings must set aside their differences to deal with their mother's death and her hidden past – a journey of discovery that takes them from the Caribbean to London to California and ends with her famous black cake.
In the late 1960s, a runaway bride named Covey disappears into the surf off the coast of Jamaica.
Byron and Benny struggle to process the revelations learned in Eleanor’s first recording.
Covey finds herself alone in a new city determined to start a new life – with a stolen identity.
Covey gets a chance to start a new life, but only if she makes a huge sacrifice.
Benny and Byron are shocked when a stranger shows up to listen to Eleanor’s final recording.
Byron and Benny finally learn the truth about the murder on the night of their mother’s wedding.