Tiny Beautiful Things
Based on Cheryl Strayed's best-selling collection, Tiny Beautiful Things is about a woman whose marriage is on its last leg; whose daughter barely talks to her; and whose writing career is non-existent. So when a friend suggests taking over an advice column, Clare thinks she’s the last person for the job...when she may be completely qualified.
Danny and Clare try to untangle their relationship as Clare considers her path not taken.
A furious Rae tells Clare and Danny that she doesn’t want to go back to her school.
Danny and Clare look at their sex life as a letter writer tells about her boyfriend’s shame.
When Amy gets great news at a writer's retreat, Clare wonders if her family's holding her back.
Fresh off shocking news from Danny, Rae reveals who really dropped off the missing money.