Vanderpump Villa
Decadence and debauchery collide in "Vanderpump Villa," a reality series following Lisa Vanderpump’s hand-selected staff as they work, live, and play at an exclusive French estate: Chateau Rosabelle.
For months, Lisa Vanderpump has meticulously curated her latest business venture.
Upon learning of a huge argument in front of the guests, Lisa sets her staff straight.
The Chateau welcomes a close circle of friends who are celebrating a 'Rebirth' party.
One staff member’s antics reach a new high, causing a rift in the back of the house.
Lisa Vanderpump reunites her staff to relive Chateau Rosabelle’s most unforgettable moments.