Bone Trouble
This first official entry in the Pluto cartoon series finds our intrepid pup on the run after stealing a bone from Butch the bulldog, and finding refuge in a carnival “Hall of Mirrors.” His initial fear of the distortions leads to a fun-filled adventure where he takes advantage of the mirrors to fend off Butch.