Blood Curse
When her family is terrorized by bloodcurdling black magic attacks, a modern-thinking, rational young woman must rethink her belief system and dig deep into her family’s dark past in order to save their lives.
Jakarta, 2018. Wulan is your ideal millennial woman. She’s beautiful and intelligent, with a bright future at a bona fide investment firm. Wulan’s life takes a somber turn when a string of bizarre incidents starts happening to her family. A dead civet is found in the house, filthy maggots start appearing, and a mysterious lump of hair is blocking the drainage. All these lead to Ahmad falling sick. After throwing up a bloody nail and thousands of flies, the family’s patriarch dies a gruesome death in front of his wife and kids. At around the same time, in Bogor, a young man named Esa also witnesses his father’s – Bondan – equally tragic death. Bonded by a similar fate, Wulan and Esa decide to work together and investigate the cause of their fathers’ deaths.