Mickey Go Local
Mickey and his friends explore Singapore and Malaysia’s finest -- from food to traditional wear to iconic modern architecture. Sometimes they are the tourists wandering around and other times, they are locals showing you the way of life but they always manage to find themselves in funny and amusing situations.
Mickey is being a great insta-boyfriend, capturing the beautiful pictures of Minnie.
No one can resist Minnie’s kaya toast with kopi and teh, but there’s no more kaya!
It’s the year of the Mouse. Mickey and Donald are ready to wow everyone with their Lion Dance.