Red Swan
Oh Wansoo, who married into the powerful Hwain Group, faces death threats. She crosses paths with Seo Doyoon, a bodyguard investigating a friend's death that is tied to the Hwain Group. Together, they unravel Hwain Group's secrets tainted with desire.
Oh Wansoo, head of NOW Foundation, is targeted in a shooting but gets saved by Doyoon.
Yongkook's illegitimate child appears with Taera on the day of Hwain Group's photoshoot.
Doyoon worries for Wansoo's safety and warns the person threatening her is within Hwain Group.
Doyoon saves Wansoo from an explosion. Wansoo seeks the foundation's ledger for revenge.
Wansoo's brother is arrested for embezzlement. Wansoo goes to Busan with Doyoon but gets attacked.
Enraged by the divorce rumors, Yongkook imprisons Doyoon. The former chairman's will is disclosed.
The former chairman's will causes turmoil in the family. Mysteries surrounding his death unravel.