My Best Friend's Breakfast
For seventeen-year-old sophomore Xiang Wei-xin, food is the most healing and important thing in her life. Because of food, she meets Tao You-quan in the convenience store on campus, and gets her first taste of the uniquely bittersweet flavors of young love.