More Than Blue
K and Cream are orphans who share similar tragic circumstances, and become best friends who share a home. Diagnosed with a terminal illness, K never confesses his love for Cream. Instead, he wants her to settle down before his time runs out. Is heartbreak inevitable?
K and Cream are orphans whose lives share similar tragic circumstances. K was abandoned, while Cream's entire family was killed in an accident. They become best friends who share a home. But K has kept a secret that he has terminal illness. Knowing that Cream's biggest fear is being left alone, K never confesses his love for her and sets out to find her a suitable partner.