Memory Eclipse
When we look back to our memory, there is always a Teresa Teng song that could inspire you, like an old friend who encourages and comforts us.
Working at the Memory Bank, Ben becomes fascinated by AI. The line between memory and reality blurs.
Veena is determined alter her mother’s fate. However, her actions are not without consequences.