Muppets Haunted Mansion
World-famous daredevil The Great Gonzo takes on the greatest challenge of his life by spending the night in the scariest place on Earth — the Haunted Mansion. Teamed with his friend Pepé the King Prawn, this musical comedy reunites Kermit and the entire Muppets gang, who portray the beloved grim grinning ghosts of the Haunted Mansion in this star-studded, frightfully funny Muppets adventure.