Full Count
A single pitch can change fate or make a miracle. Ten Korean professional baseball teams boast a history of over forty years. Their battle to be the last champion standing begins in this never-ending showdown.
An unwanted player attempts for the most home runs of 2022 against everyone's expectations.
After hitting a wall, two players from Hanhwa and Samsung adapt to the first team.