Rookie of the Year
When the cast comes off his once broken arm, a 12-year-old boy (Thomas Ian Nicholas) can throw a 100-mile-an-hour fastball, and the Chicago Cubs want him as their new pitcher!
He may be just a clumsy kid, but when the cast is removed from his broken arm, 12-year-old Henry Rowengartner (Thomas Ian Nicholas) can hurl a baseball at the speed of 100 miles an hour! Not only that, but the Chicago Cubs have learned about Henry’s ability, and they want him to help pull their team up from last place. With help from an aging pitching ace (Gary Busey), Henry just might do it!