Chang Can Dunk
Chang, a 16-year-old, Asian American, bets the high school basketball star that he can dunk by Homecoming. The bet leads 5’ 8” Chang on a quest to learn to dunk—not only to impress his crush, Kristy, but to gain the respect of his high school peers too. But before he can rise up and truly throw one down, he’ll have to reexamine everything he knows about himself, his friendships and his family.