Higglytown Heroes
You're invited to meet the heroes all around you! Higglytown Heroes is an imaginative, song-filled animated series that introduces preschoolers to the concept of everyday heroes in the world around them. Everyone's a hero in their own way -- from the grocer to the librarian, the truck driver to the mail carrier, and so many more!
The Higglytown kids have to rescue Kip from a tree. Eubie is sad when Grandpop has to go home.
Twinkle is excited about meeting the tooth fairy. Eubie accidentally overwaters his flower.
Fran's decorated barrel is blown away by the wind. Kip makes a special card for his sick mom.
A policewoman has to help find Fripp's hot dog cart. The kids and Fran run aground in a boat.
Twinkle wants to add noodle stars to their special soup. The kids need help building a clubhouse.
The kids need to get to Fripp's hot dog stand, which is too far to walk. Wayne's glasses break.
The kids find they've outgrown their snow clothes. The kids get lost returning home.
The Higgly kids meet Nikki, a blind art teacher. Uncle Lemmo's diner runs out of eggs.
Wayne rips the pants of his best outfit. Eubie's cousin Jax is visiting from the big city.