Anchovy Physical Camp
Choi Daniel, DinDin, Jonathan, and O3ohn are four men with big dreams but little endurance. As they face 12 hours of grind mode and hellish workout missions, their only ray of hope is the reduction game. Join their journey toward physical growth as they struggle to escape "anchovy" status!
Anchovy Physical Camp: We are uncut gems! Choi Daniel, DinDin, Jonathan, and O3ohn are four men with big dreams but little endurance. Join these "anchovies," who are all form and no function, as they face 12 hours of grind mode and hellish workout missions. Their only ray of hope is the reduction game. Failure to complete missions on time means no future for them. They must do whatever it takes to win this brutal battle, whether their opponents are themselves or the production crew. Their struggle to escape "anchovy" status is a sweaty, laughter-filled journey to physical growth.
The yearning to shed their "anchovy" reputation burns hotter than their pouring sweat.
A spark of new hope ignites as Daniel awakens, facing the crisis of failing the first mission.
When given a completely different secret mission, can they successfully complete it?
The Anchovies are split into two teams, and what awaits at the end of the road remains a mystery.
Estrogen vs. testosterone takes center stage. Anchovy Physical Camp braces for its fiercest battle.
The anchovy keychain has disappeared. A desperate chase begins to catch the culprit.