60 Minutes to Love
A long-time single, Ji Yeeun has a 60-minute blind date! Get romantic with dating shows' charmers.
Between Choi Jongwoo and a legendary participant from "I'm Solo", whom will Ji Yeeun pick?
Kim Sejun, a new rival for Park Changsun. Their romance hits a snag just as it's about to begin..
Battle of the twins, Kim Sungjun vs. Kim Sunghun, same face but different charms. Who's the winner?
New face Kim Kwangtae appears as Ji Yeeun is on a blind date with the winner of the twin's battle.
Hyunjun, pure and wild vs. Jinwook, with heart and humor! Magician Junhyung enters to charm Yeeun.