Belly Showdown
Planet “Baebulli Hills” is 250 million light years from Earth. Its residents, the Baebullian Six, crash-landed on Earth in an expedition after their spaceship ran out of its fuel source— calories. They've lost their memories. They must fill up on 1 million kcal to return to their home planet!
With bodies heavier and bulkier than humans, the six Baebullians take on an unimaginable mission in this eat-to-live-eat-to-survive high-calorie, absurdist adventure variety show.
The Baebullians’ journey for a high-calorie feast! Haul the huge 500kg tire to secure 100 million!
Hang tight to eat! Baebullians must not fall from the Disco Pang Pang to win the high-calorie feast.
Hungry Baebullians, bounce, roll, and dive for high-calorie food! Their time of ordeal begins!
The Baebullian Six have been imprisoned! The hungry prison life begins, they must eat to get out!