Man Seeking Woman
A sweet and surreal look at the life-and-death stakes of dating, Man Seeking Woman follows naïve Josh Greenberg on his unrelenting quest for love.
A sweet and surreal look at the life-and-death stakes of dating, Man Seeking Woman follows naïve twenty-something Josh Greenberg (Jay Baruchel) on his unrelenting quest for love. The comedy is based on Simon Rich’s book of short stories, The Last Girlfriend on Earth. It also stars Eric Andre, Britt Lower and Maya Erskine.
When her mom becomes obsessed with Josh’s wedding, Liz seeks out her estranged father.