Searching for Soul Food
In this food and travel series, celebrity Chef Alisa Reynolds takes viewers around the world, seeking the source of the soul-deep ties between who people are — and what they eat. Along the way, Chef digs into the foundation of local foods to uncover the stories, traditions, and recipes passed through time from hand-to-hand and kitchen-to-kitchen.
In this food and travel series, celebrity Chef Alisa Reynolds takes viewers around the world, seeking the source of the soul-deep ties between who people are — and what they eat. Along the way, Chef digs into the foundation of local foods to uncover the stories, traditions, and recipes passed through time from hand-to-hand and kitchen-to-kitchen, bringing a sprinkling of her own flavor right along with her.
Chef Alisa Reynolds journeys to Mississippi to uncover soul food's origins and legacy.
Chef Alisa experiences the Neapolitans' passion for the dish perfected by its people.
Chef uncovers the story of resistance behind one of Jamaica’s most iconic foods.
Chef Alisa returns to the roots of LA food culture to find the source of its soul.